Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 10.3.2022 jsem z účtu uhradil poplatek ČT 145 Kč za měsíc březen 2022 (plátce : Klírová Helena,Těškov 119, 337 01 Těškov).
Nyní jsem obdržel požadavek na zaplacení "neuhrazeného" poplatku za výše uvedený měsíc.
Prosím o vyřešení této nesrovnalosti
Zdravím Klír
zrušení neoprávněně požadavaného poplatku, který již byl uhrazen
|
Tweet |
V daném případě se jeví nejvhodnější kontaktovat podnikatele a danou věc řešit přímo s ním. Doporučujeme přiložit dokumenty, které dokazují, že došlo k odeslání požadované částky na účet společnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.