Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Internet posledni 2 roky nefunguje, rychlost pod 10 MB, platim 30 MB.
Neustale reklamace, technici nereaguji, cekala jsem i 5 dnu a potom bylo receno, ze je vse v poradku.
Vodafon nevraci preplatky za internet, po nekolikate urgenci si preplatky ponechava.
Tento tyden rychlost internetu kolem 6 MB, neni mozne pracovat na PC ani pouzivat dalsi elektronicke pristroje pro domacnost.
Opetovna urgence u Vodafonu. Technici me zablokovali pristup na Vodafon k reklamaci s tim, ze se mam dostavit do kamenne prodejny, ze je tyto hovory tykajici se reklamace obtezuji. Internet temer nefunguje, zamrza, rychlost neustale pod 10 Mb. Neni mozne nikde dovolani.
Pri poslednim pobytu v zahranici si Vodafone neopravnene uctoval Roaming, kazdy den 200Kc, i kdyz jsem Roaming mela na telefonu zablokovany. Penize nevratil.
Banka se opozdila o den s platbou telefonu, neznam duvodu. Okamzite prisla SMS od Vodafonu, ze mi vypnou sluzby. Okamzite jsem manualne zadala platbu. Za 2 dny jsem videla, ze dostali obe platby. Druhou platbu mi Vodafone nevratil. Vodafon jen uctuje a nevraci prepolatky. Ponechava si je
Vodafon, podvodne jednani, nevraceni preplatku, nefunkcni internetu, vypinani internetu
Vratit preplatky za telefon. Vratit cast penez za neposkytnute sluzby dle smlouvy. Platba je za 30 MB a ane za 6 Mb.
|
Tweet |
Jestliže služba neodpovídá objednávce, je možné ji reklamovat. Při uznání reklamace by mohla být vhodným nárokem především náprava - tedy dodání internetu ve sjednané rychlosti a přiměřená sleva za dobu, kdy byl internet pomalejší.
U nevráceného přeplatku by se mohlo jednat o bezdůvodné obohacení - zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Co se týká telefonické reklamace a zablokování přístupu k nim, domníváme se, že podnikatel nejedná správně. Zároveň je však nutné brát v potaz, zda množství reklamací bylo přiměřené - to z popisu spotřebitele nelze zjistit.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Sablová, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Nejprve bych ráda uvedla, že k přenášení dat může docházet například i při nastaveném automatickém stahování map, aktualizaci softwaru či aplikací apod., které však musí každý uživatel na svém mobilním telefonu potvrdit či nastavit. Není tedy nutné, abyste v okamžiku uskutečnění připojení prohlížela nějaké internetové stránky či aktivně používala svůj mobilní telefon. Nastavení Vašeho přístroje nemáme možnost zkontrolovat, ovšem i v případě vypnutí mobilních dat v nastavení telefonu, může docházet k přenosu dat. Může se tak dít prostřednictvím funkce Podpora stahování/automatické přepínání na mobilní data (Android) nebo Asistent Wi-Fi (iOS). Přístroj tak může zároveň stahovat na Wi-Fi i přes mobilní data.
Informace, jak předejít „nechtěnému“ připojení k internetu, najdete na stránce https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/internet-v-zahranici1/jak-zapnoutvypnout-mobilni-data-2/?page=0. Vždy před cestou do zahraničí také doporučujeme zvážit, která roamingová služba pro Vás s ohledem na četnost využití služeb bude výhodnější. Změnu pak můžete provést i v samoobsluze na http://muj.vodafone.cz.
Pokud využíváte zařízení typu iPhone, je nutné vypnou nejen data, ale i LTE. Tyto informace naleznete na: https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/novi-zakaznici/nastaveni-pripojeni-v-iphone.
O vrácení přeplatek nebo duplicitní platbu však musí zákazník požádat sám. Pokud tak neučiní, je mu daná částka zohledněna v následujícím vyúčtování, kde dle částky poníží celkovou cenu k úhradě.
Abychom se však na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.