Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer, dnes jsem měla přes aplikaci zakoupenou jízdenku Plzeň-Brno vlakem v 16:03, bez přestupu. Byla jsem však v šoku. Zaplatila jsem si 1.třídu a ihned po nástupu jsem zjistila, že zde není ani zásuvka, natož wifi či čisté wc. I přesto, že jsem se v aplikaci dočetla, že by zde mělo být vše. O to víc jsem byla vzteky bez sebe, když jsem při výstupu z vlaku v Brně zjistila, že "obyčejná" 2.třída je moderně vybavena se vším všudy!!!! Žádám proto o vrácení rozdílu peněz mezi jízdenkami 1. a 2.třídy na účet. V příloze zasílám foto jízdenky a popřípadě doložím i výpis z bankovního účtu jako doklad o platbě. Že Vám není hanba!!! Na shledanou, Hoblová
kompenzace jízdného mezi 1.a 2.třídou
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.