Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#56929Nedovolené obohacování - nevrácení všech duplicitně uhrazených plateb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2022, před 3 lety

Petr Valčík

Znění stížnosti

zasílal jsem 4x duplicitně platbu

v celkové výši asi 5800 Kč

T-mobile nereaguje

přitom má povinost platby, které jim nepatří bezodkladně vrátit

zasílal jsem emaily na info@t-mobile.cz - bez reakce
volal jsem marně operátorům několikrát s tím, že nemohou přepojit, musí se písemně, ať se podívám do aplikace
jistě není náhodou, že jsou firemní procesy naprojektovány tak, aby stěžovatele, byť OPRÁVNĚNÉHO odradily
toto je poslední pokus vyřešit Váš trestný čin dohodou


Požadované řešení

bezodkladné zaslání částky 5.894,43 Kč na účet č. ***


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 13:31, před 3 lety

Úvodem bychom chtěli poupravit častou mýlku - o trestný čin se obecně jedná při přesáhnutí částky 10 000 Kč. Domníváme se, že spotřebitel má za to, že stačí částka poloviční, tedy 5 000 Kč, což platilo do minulého roku, během kterého vešla v účinnost novela, která vzala v potaz ekonomický posun a zvýšila tak hranice kvalifikace škod.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Více informací lze nalézt zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu.


Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se však rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.