Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 4.2.2022 jsem v prodejně Okay v Sokolově objednal a zaplatil lednici LG GBB72MCQCN v hodnotě 21999Kč. Termín dodání 6.-7. týden.
Do dnešního dne mě nikdo žádným způsobem nekontaktoval. Proto jsem si na prodejnu zavolal sám a tam mi bylo akorát zděleno, že lednici nemají a že si mám v pracovní době zavolat na infolinku Okay. To jsem dnes udělal a tam mi s překvapením řekli že u nákupu mám storno.
Nemám lednici a zatím ani peníze zpátky.
Kombinovaná lednice s mrazákem dole LG GBB72MCQCN, osobní odběr K.H.Botovského 2284 Sokolov, platba na prodejně předem, služba Avízo o dodání zásilky
Vrácení zaplacené částky ve výši 21999Kč
|
Tweet |
V případě, že dojde ke zrušení kupní smlouvy kvůli okolnostem na straně prodávajícího, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli veškeré peněžní prostředky, které spotřebitel doposud za dané zboží uhradil. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
u uvedené objednávky evidujeme vrácení financí na zákazníkem uvedený účet.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Dobrý den,
částka mi byla vrácena 22.4.2022.
Lednici jsem na prodejně platil 4.2.2022.
Storno bylo provedeno ze strany obchodu, bez udání důvodu 15.3.2022.
To jsme se dozvěděli, až na zákaznické lince 11.4.2022.
Oficiální mail o oznámení storna ze strany obchodu přišel, až 21.4.2022!
Proč mě obchod neinformoval hned po stornu a proč tak dlouho zadržovali platbu.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla na spotřebitele reagovat. V příloze nejsou uvedeny osobní údaje, proto je stížnost ponechána jako veřejná.
Dobrý den,
veškeré informace k dané záležitosti již byly z naší strany uvedeny. Stížnost tímto za naši společnost považujeme za uzavřenou.
Děkujeme za spolupráci.
Tým OKAY.
S ohledem na to, že v základním parametru - vrácení peněz - bylo dosaženo smíru, stížnost tímto uzavíráme.