Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#56933Neuznání slevy na pokladně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 8 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2022, před 3 lety

Hana Alušíková

Znění stížnosti

Podávám reklamaci.
Při nákupu dne 6.4.2022 jsem obdržela kupón na slevu 50 Kč na další nákup nad 500 Kč.
Dnes, 11.4.2022 (***) jsem nakoupila v prodejně Billa, Galerie Slovany, nám. Gen. Píky 27, 326 00 Plzeň 2-Slovany. Před zaplacením jsem uplatnila kupón na slevu, ta je na stvrzence označena s cenou "0". Paní pokladní jsem se otázala, zda mi sleva byla uznaná (můj nákup ve výši 770.24 Kč, placeno kartou), pokladní tvrdila, že ta sleva tam je.
Doma jsem si pak stvrzenku přepočítala, ale částka není o těch 50 Kč nižší.
Stvrzenku mohu doložit, tedy poslat elektronicky ke kontrole.
Zde do formuláře nelze přiložit.


Požadované řešení

Žádám slevu uznat, a 50 Kč zaslat na můj bankovní účet ***. Poučit pokladní jak mají slevu zaúčtovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2022 10:35, před 3 lety

Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.

V uvedeném případě by však mohla postačit stvrzenka, kde je sleva uplatněna, avšak není odečtena.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 16:33, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.