Společnost


BMK servis s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56939Záruční oprava sušičky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2022, před 3 lety

Pavlína Rolcová

Znění stížnosti

Sušička Candy zakoupena v Onlineshop.cz dne 5.10.2020,spotřebič rozsvícením kontrolky čištění filtru po roce používání začal hlásit , že filtr je ucpaný a je ho třeba vyčistit a to i v mobilní aplikaci hláškou Rozpoznán problém-filtr blokovaný. Obrátili jsme se na BMK servis 1. oprava 10.1.2022 bylo vyměněno čerpadlo, těsnění bubnu s tím, a dovezen spotřebič k nám domů. Při prvním použití po opravě se opět rozsvítila kontrolka filtru ač filtr byl vyčištěn a jak servis tvrdil řádně odzkoušený. 2.oprava opět jsme hlásili na BMK servis 18.1.2022, kde opět provedli opravu naší sušičky opět vyměněné čerpadlo a dne 17.2. nám byl opět opravený a odzkoušený spotřebič vrácen zpět. 3.oprava dne 1.3. první sušení a opět stejná závada ihned hlášeno na BMK servis, návštěva u nás doma servisním technikem proběhla 15.3., opět doporučená dílenská oprava a objednán odvoz na dílnu. Ale dne 16.3. nám bylo sděleno přes email, že náš spotřebič aniž by ho někdo odvezl je opraven v provedené kolonce práce dle objednávky napsáno: Kompletní přezkoušení- Bez závad, Poučení zákazníka , kde nás odkazují na návod k použití, CH Diagnostika bez opravy!! 4. oprava opět hlášeno 24.3.,protože k té stávající závadě se objevil problém i s kondenzační nádobkou, jelikož na nahlášenou závadu se nikdo neozval urgovala jsem , jak telefonicky tak písemně 31.3., ale opět bez odezvy. Až 6.4. operátorka BMK v tel.rozhovoru velmi arogantním způsobem sdělila, že 7.4. nám dává poslední možnost opravy sušičky a že ji vůbec nezajímá, že na udaný čas nemůžeme být doma,logické že ze dne na den nedostaneme dovolenou. A tak nám servis BMK dne 7.4. emailem poslal montážní list,že naši zakázku zrušili na žádost zákazníka. Po nahlášení třetí závady jsme se obrátili i na prodejnu Onnlineshop s tím, že spotřebič vykazuje již třetí stejnou závadu a že bychom chtěli odstoupit od smlouvy. Ale tím, že byl na spotřebič dodatečně bez opravy vystavený montážní list s tím, že je sušička bez závad , prý na odstoupení nemáme právo. Z tohoto vyplývá, že montážní list bez opravy spotřebiče přišel, jako účelový, abychom nemohli od smlouvy odstoupit. Absolutně už nevíme co dělat, tohle servisní středisko si absolutně dělá co chce. Arogance, lež je v tomto servisu denním chlebem a jsme znechuceni nad tímto chováním a jak čtu nejsme zde jediní.


Produkt

Candy sušička ROH A2TE-S


Požadované řešení

Žádáme o uznání a dle projevených závad odstoupení od smlouvy. Ráda bych jen, jako spotřebitel dosáhl svého práva. Hodně času jsme strávili tím neustálým telefonováním a dopisováním a prakticky nedosáhli žádného závěru. Z celého případu máme pouze dojem, že BMK servis si může dělat co chce , hřeší na to, že je bohužel jediným záručním servisem Candy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 13:17, před 3 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 15:48, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.