Společnost


Leoš Kusý

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5694Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2015, před 10 lety

Zuzana Havlanova

Znění stížnosti

10.10. 2014 jsem si na eshopu levnezbozi.eu objednala kulmu na vlasy v ceně 1 583,- CZK a bohužel jsem zvolila platbu předem, peníze jsem okamžitě poukázala na účet obchodníka. 17.10. mi od obchodníka přišel email s tím, že je objednávka zaplacená. Uvedená dodací lhůta byla 14 dnů. 5.11. mi po mém dotazu, kdy zboží dorazí, přišla odpověď, že mají zdržení na celnici a do týdne by měli vše vyřešit. Moc jsem se tím nezabývala, protože žiji v zahraničí a domů jsem se chystala až na vánoce. 18.11. mi opět po mém dotazu přišla odpověď, že zboží je už na cestě do eshopu a že mi bude odesláno hned jak bude na skladě. To byla poslední komunikace ze stany obchodu, přestože jsem poslala několik dalších emailů. Bohužel jsem při objednávce nezkontrolovala recenze na heureka.cz - všechny až na jednu jsou negativní se stejným průběhem jako v mém případě. Dokonce už bylo na tohoto obchodníka podáno trestní oznámení (KRPU-5609/TČ-2013-040281) nicméně se nezdá, že by obchod zavřel či měl nějaké jiné problémy.


Produkt

Kulma Babyliss PRO BAB 2665E


Požadované řešení

Ráda bych dostala své peníze nazpátek - pochybuji, že obchodník je schopen zboží dodat. Také bych chtěla, aby byl tento podvodník zveřejněn na co nejvíce místech, aby mu ostatní lidé alespoň neposílali peníze předem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2015 17:00, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté kupujícím, má kupující právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas (pokud bylo doba dodání sjednána) a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené finanční částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).

Pokud subjekt neměl v úmyslu zboží dodat a existuje-li více poškozených, je možné se také ohlásit na Policii. V případě, že by bylo se subjektem zahájeno trestní řízení, bylo by možné požadovat náhradu škody v jeho rámci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2015 13:26, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.