Společnost


V-GARDEN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56949Dvě Reklamace během jednoho měsíce.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2022, před 3 lety

Václav Bárta

Znění stížnosti

Dobrý den.
Koupil sem si kelektrickou koloběžku u Online shop. Na elektrokoloběžce do týdne došlo k závadě že se vypl displej a nešel zapnout. Tudíž jsem výrobek zabalil a poslal na reklamaci. Reklamace nebyla uznána. po dlouém emailovém přetaování jsem spor s Online shop vyrál. elikož se jedná o koloběžku vrácenou do 14 dnů Do týdne stejná závada vypl se displej a nejde zapnout. Opět jsem zabalil a poslal na reklamaci. Opět záruka nebyla uznána proto se obracím na vás o radu.

Dnes Napsali email-


Vážený pane Bárta,

nyni jsme byli kontaktováni servisním střediskem:

Dobrý den,
máme zde na opravu koloběžku VeGa MaxSpeed ES15XM s tím, že nejde zapnout. Po kontrole bylo zjištěno, že docházelo k přetěžování řídící jednotky což vedlo k poškození displeje. V důsledeku jízdy z kopce pod plynem. Cena opravy činí 391,- Kč s DPH. Přejete si za tuto cenu opravit nebo zaslat zpět bez opravy?
Prosíme o informaci jak s reklamací dále nakládat.
Děkujeme.
S pozdravem
Denisa Hollmanová
Specialista reklamačního oddělení
ONLINESHOP.cz

Až po radě od vás odpovým OnlineSopu

Vůbec tomu nerozumím co chtěl autor tímto říci. Že by při brždění z kopce přetěžování řídící jednotky což vedlo k poškození displeje., Vždyt snad tím musí výrobce počítat že se z kopců nejezdí na plyn ale s brzdou.

Poro vás tímto prosím o radu, jak se mám zacovat.

Předem Děkuji Bárta


Produkt

VeGa MaxSpeed ES15XM


Požadované řešení

Opravit tak aby vydrželo jezdit déle než jeden den v rámci záruky, a nebo vrátit peníze za nespolehlivý výrobek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 14:20, před 3 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 15:56, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.