Společnost


Pavel Neckář

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5695Nedodržení závazků ze strany zhotovitele díla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2015, před 10 lety

Milan Olejníček

Znění stížnosti

Firma pana Pavla Neckáře, Hostišov 2, 259 01 Votice, nar. 12.4.1977, IČO: 70048177, mně zhotovila kamenný chodník, u kterého se zavázala v době do 24 měsíců od předání bezvadného díla objednateli odstranit vady díla bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce od doručení reklamace.
Chodník byl reklamován dne 30.1.2013. Od té doby měl pan Neckář jen samé výmluvy, proč nemůže vady odstranit.Již dlouhou dobu nebere telefony, odmítl převzít doporučený dopis a nereaguje ani na email.


Požadované řešení

Provést záruční opravu chodníku, jak je uvedeno v předávacím protokolu. Protahováním oprav dochází ke stálému zhoršování stavu chodníku, zvláště v zimním období.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 15:57, před 10 lety

Jestliže se na díle vyskytla vada ve stanovené záruční lhůtě a tato vada je reklamována, má podnikatel podle § 19 z. o ochraně spotřebitele reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Pokud tak neučiní, dopouští se správního deliktu a je možné dát podnět České obchodní inspekci, která je příslušným orgánem vykonávajícím dohled a může porušení zákona sankcionovat.

Zároveň platí, že pokud není vada vyřízena ve 30denní reklamační lhůtě, má spotřebitel právo na přiměřenou slevu. Doporučujeme tedy buďto trvat na odstranění vady nebo uplatnit nárok na slevu. Komunikaci doporučujeme vést písemně s dodejkou. Zároveň je možné uplatnit nárok prostřednictvím advokáta. Seznam advokátů je dostupný na http://www.dtest.cz/advokati. Rovněž upozorňujeme, že možnost uplatnit nárok u soudu se promlčuje v 3leté lhůtě od vytknutí vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2015 17:51, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.