Společnost


Ticketlive PRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#56950Vrácení vstupného v hodnotě 2980kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2022, před 3 lety

Romana Doubravová

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupila jsem elektronicky 2 vstupenky na koncert Whitney Houston Hologram World Tour 2020, který se měl konat 26.3.2020 v Praze.
Několikrát jsem psala na ticket portál, kde jsem vždy dostala info, že se čeká na datum posunu představení.
Do dnešního dne, ani vrácení vstupného ani posun koncertu.
Ráda bych se připojila k ostatním, kteří se marně domahaji svých financí.
Děkuji předem za pomoc.
Romana Doubravová


Produkt

Dva kusy vstupenek ve výši 2980 Kč


Požadované řešení

Požaduji vrátit hotovost


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 14:03, před 3 lety

Pokud byl z důvodu pandemie COVID-19 zrušen koncert před 13. květnem 2020, má pořadatel dané kulturní akce povinnost vydat spotřebiteli peněžní prostředky. Pořadatel kulturní akce nemá možnost vnutit spotřebiteli bez jeho souhlasu voucher.

Zákon č. 247/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na oblast kulturních akcí, se na danou problematiku neuplatní. Byl totiž přijat až 13. května 2020, a proto se uplatní jen na kulturní akce s plánovaným datem pořádání v termínu od 13. května 2020 do 30. září 2021. Kulturní akce zmíněná ve stížnosti přitom byla zrušena už v březnu roku 2020.

Jelikož je pořadatel kulturní akce ve výrazném prodlení, může spotřebitel využít zaslání tzv. předžalobní výzvy. Ta nezavazuje k podání žaloby, má však pro spotřebitele příznivé následky v případě, kdy se rozhodne spor řešit soudní cestou. Více o předžalobní výzvě najdete na https://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Jelikož jde podle našeho názoru o příklad neoprávněného zadržování peněžních prostředků (dle toho, jak je případ popsán spotřebitelem), je rovněž na zvážení spotřebitele, zda neoslovit advokáta (www.dtest.cz/advokati) a nepodniknout v celé věci právně relevantní kroky i jeho prostřednictvím (podání žaloby k civilnímu soudu). Nejde totiž o malé částky.

Kromě částky samotné lze žádat i zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost (kromě výše uvedené soudní moderace) obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 15:54, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.