Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#56953Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2022, před 3 lety

jiří andrle

Znění stížnosti

Po kolapsu 3E jsem se stal zákazníkem ČEZ jakožto DPI. 13.1.2022 jsem

dostal vyúčtování se stavem elektroměru ke dni 16.12.2021(odhad

distributora). Téhož dne jsem zaplatil,ale zároveň zjistil(a nafotil),

že stav NT je o 1012 kWh nižší nežli odhad d.,NT měl možnou hodnotu.

Moje reklamace nebyla uznána, neboť jsem nedodržel lhůtu 30dnů pro

samoodečet(16.12.2021).K němu jsem ale nebyl vyzván,termín ukončení

DPI mně nebyl znám.Veškerou komunikaci s ČEZ mám zaznamenanou. Nyní

jsem jejich standartní ale nespokojený zákazník.


Požadované řešení

Oprava odhadu ze dne 16.12.2021, je znám stav elektroměru 14.10.2021

a je zdokumentován stav 13.1.2022, lze snadno dopočítat denní spotřebu

a vynásobit počtem dnů, kdy byl ČEZ mým DPI 14.10.2021-16.12.2021.

Přeplatek bych použil jako část. protiplnění při běžném vyúčtování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2022 11:16, před 3 lety

Jestliže byla spotřeba stanovena odhadem, aniž by spotřebitel včas provedl samoodečet, nemusí odpovídat realitě (více informací zde: https://www.eru.cz/dorucena-faktura-od-dodavatele-ktery-skoncil-je-necekane-vysoka-jak-je-mozne-mohu-fakturu).

Následnou fakturu je možné reklamovat. Jestliže reklamace nebyla uznána pro nedodržení lhůty, domníváme se, že šance na úspěch již není příliš vysoká.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie. (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 16:27, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.