Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
chodím k vám nakupovat pravidelně a stává se mi často, že nefungují pokladny. Jsou otevřeny jen samoobslužné pokladny a klasické pokladny ( pásové ) jsou uzavřeny a to i když je spousta zaměstnanců na obchodě. Nechápu to ?
I s velkými nákupy lidé musí čekat u samoobslužných pokladen !!!
Tuto sobotu se mi stalo, že byli 3 zaměstnanci u samoobslužných pokladnách a byla otevřená jen jedna pásová pokladna a fronty byly dlouhé.Nikoho z těch tří nenapadlo otevřít alespoň ještě jednu pásovou pokladnu !!!
To v Čelákovicích nemáte hlavní pokladní, vedoucí směny nebo nějakého zdatného managera který tuto chaotickou situaci zvládne ???
PS : Že máte na obchodě jiné ceny než uvádíte na cenovkách, na to jsem si už zvykl :-( a chápu, že na tak velkém obchodě se nedá vše uhlídat :-).
Byl bych velmi rád aby mi někdo fundovaný odpověděl, jak tuto zmatečnou situaci budete nadále řešit aby nedocházelo, že lidé než aby čekali nesmyslné fronty, radši si nenakoupí :-(
Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem Březina Vlastimil, Čelákovice.
Vše jsem již uvedl výše.
Řešení je jednoduché :-) Stačí aby v Čelákovicích byl zdatný manager který to dá dohromady aby jsme my zákazníci byli spokojeni :-)
|
Tweet |
Zaměstnanci:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Ceny:
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.