Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#56958Předávací protokol neodpovídá autu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2022, před 3 lety

Kamila Sedláčková

Znění stížnosti

Vybrala jsem si poměrně nelevného VW Tourana za 600.000 s nájezdem 68tkm. Krásný, bezproblémový. Jasně, nejedná se o nové auto a je potřeba počítat a opotřebením. Auto jsem dvakrát kontrolovala fyzicky i přes VW a VIN. Částku jsem zaplatila, pro auto si jela. Ovšem po prozkoumání předávacího protokolu jsem z koupě ustoupila. V předávacím protokolu jsem totiž podepisovala, že karoserie auta je po havárii a že podepisuji nesoulad s najetými kilometry. Z mého pohledu se nejednalo o nějaké zázračné přiznání prodejce k vadnému autu, ale naopak se jednalo o ochranu prodejce vůči případným reklamacím. Takže člověk se nechá nachytat na kdovíkolikanásobné prověření kilometrů a auta, následně si připlatí v AAA pojistku na roční záruku na všemožné závady. No a při převzetí auta jsme málem jedním podpisem o všechny tyto výhody přišla a málem jsem podepsala, že si přebírám „nějaké” bourané auto s nejistými kilometry. Jistě by se poté se mnou nikdo nebavil o reklamaci. Je to 5 dní, peníze zpět zatím nedorazily, uvidíme...


Požadované řešení

Vrácení peněz. Tvorba předávacího protokolu dle skutečností.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2022 12:51, před 3 lety

Spotřebitelům důrazně doporučujeme kontrolovat smlouvy před jejich podepsáním, jako tomu bylo v tomto případě. Spotřebitel tak může lehce předejít mnohým problémům souvisejících s rozporováním reklamací a podobně.

Co se týká navrácení finančních prostředků, je prodávající samozřejmě povinen tyto prostředky vrátit. V opačném případě by se mohlo jednat o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

V případě, kdy by chtěl prodávající zadržet určitou částku jako nedodržení předsmluvní odpovědnosti, domníváme se, že by to nebylo možné, neboť dle popisu došlo k podstatné změně okolností smlouvy (nové skutečnosti oproti předchozím již známým).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.4.2022 18:17, před 3 lety

Vážená paní Sedláčková,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zaplatila, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2022 23:52, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2022 13:26, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.