Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#56961Tříska v mraženém.vyrobku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2022, před 3 lety

Hana Šámalová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes jsem chtěla ohřát vaše jídlo : PAELLA, mražený polotovar.
Při vložení výrobků na pánev jsem objevila třísku, dřevěný odštěpek dlouhý bezmála 8 cm.
Toto jídlo bylo určené pro mě malé děti a při pomyšlení,že by to mohly spolknout se mi dělá zle!
Jsem v šoku,jak se to vůbec mohlo stát.


Produkt

PAELLA,mražený výrobek Lidl. Spotřeba do 27.2.2023 , ozn. L1239-1


Požadované řešení

Požadují tyto výrobky stáhnout z oběhu!!

Odškodnění nechám zatím na vás,tuto skutečnost jsem ještě nikde nezveřejnila.
Pokud se k tomuto -až životu ohrožujícímu výrobku nevyjadřite,předám vše své pravničce.

Obal i úlomek mám u sebe.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 14:01, před 3 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti potravin, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz:https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2022 14:52, před 3 lety

Dobrý den, paní Šámalová, mrzí nás Vaše nespokojenost se zbožím, které jste v naší prodejně zakoupila. Za jeho nízkou kvalitu se Vám omlouváme. Abychom mohli situaci řešit, obraťte se prosím s tímto svým upozorněním přímo na náš zákaznický servis; buď prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či kontaktního formuláře na našich webových stránkách. Kolegové následně Vaši zpětnou vazbu předají na oddělení, kde se kvalitou výrobků zabývají. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2022 23:45, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.5.2022 17:31, před 3 lety


Hana Šámalová

Hodnocení:

Komentář: Ze strany Lidlu byla snaha mě přesměrovat na jejich infolinku, ve vyjádření se baví o kusu mase,o trošce nikde ani slovo, dle mého názoru mi to zaslal pouze automat a o průšvihu ve vyjádření není ani zmínka. Tento výrobek už nikdy kupovat nehodlám.

Vám děkuji aspoň za pomoc při řešení...
S pozdravem Šámalová