Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dnes jsem chtěla ohřát vaše jídlo : PAELLA, mražený polotovar.
Při vložení výrobků na pánev jsem objevila třísku, dřevěný odštěpek dlouhý bezmála 8 cm.
Toto jídlo bylo určené pro mě malé děti a při pomyšlení,že by to mohly spolknout se mi dělá zle!
Jsem v šoku,jak se to vůbec mohlo stát.
PAELLA,mražený výrobek Lidl. Spotřeba do 27.2.2023 , ozn. L1239-1
Požadují tyto výrobky stáhnout z oběhu!!
Odškodnění nechám zatím na vás,tuto skutečnost jsem ještě nikde nezveřejnila.
Pokud se k tomuto -až životu ohrožujícímu výrobku nevyjadřite,předám vše své pravničce.
Obal i úlomek mám u sebe.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti potravin, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz:https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx
Dobrý den, paní Šámalová, mrzí nás Vaše nespokojenost se zbožím, které jste v naší prodejně zakoupila. Za jeho nízkou kvalitu se Vám omlouváme. Abychom mohli situaci řešit, obraťte se prosím s tímto svým upozorněním přímo na náš zákaznický servis; buď prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či kontaktního formuláře na našich webových stránkách. Kolegové následně Vaši zpětnou vazbu předají na oddělení, kde se kvalitou výrobků zabývají. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Ze strany Lidlu byla snaha mě přesměrovat na jejich infolinku, ve vyjádření se baví o kusu mase,o trošce nikde ani slovo, dle mého názoru mi to zaslal pouze automat a o průšvihu ve vyjádření není ani zmínka. Tento výrobek už nikdy kupovat nehodlám.
Vám děkuji aspoň za pomoc při řešení...
S pozdravem Šámalová