Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#56966Neslušné chování, vyhrožování že strany Zasilkovna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 6 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2022, před 3 lety

Veronika Klos

Znění stížnosti

Dobrý den,

Byla jsem si vyzvednout balíky ve výdejním místě Litevská Kladno. Balíky byly na dobírku, ale platila jsem je přes jejich aplikaci. Přišla jsem do výdajovny a sdělila jsem obsluze heslo . Paní to kontrolovala, a následně mi balíky vydala. Byli to dárky. Tudíž jsem to hned neotvirala a po nějaké době. Mi prošel vyhruzny email ze strany Zasilkovna, kde píši že se paní spletla a omylem mi vydala balík který nebyl uhrazen a že to mám ihned doplatit jinak bude podáno trestní oznámí, že jsem je okradla se slovy že někdo udělá chybu není důvod abych to nezaplatil. Podle jejich všeobecných smluvních podmínek, kde je jsou jasné dané pravidla pro vydej jasně pochybila obsluha výdejního místa .


Produkt

Kabelka Dr. Martnes - Zalando


Požadované řešení

Omluva za nevhodný chování zaměstnance a nepozadovat doplatit ceny zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2022 08:32, před 3 lety

Zaměstnanec:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Potencionální dluh:
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitelka jistá tím, že závazek mezi ní a společností neexistuje, jelikož spotřebitelka již cenu za služby uhradila, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Majetkové právo se promlčuje zásadně po třech letech od chvíle, kdy mohlo být před orgánem veřejné moci uplatněno poprvé (viz § 619 a § 629 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 16:14, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.