Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 22. 2. 2022 jsme v Okay online vytvořili objednávku o dvou produktech (pračka a indukční deska). Pračka nám byla do týdne doručena na námi vybranou pobočku.
Indukční deska byla při objednání skladem. Ale ani po 18 dnech indukční deska nebyla připravena k odběru. Během této doby jsme infolinku kontaktovala 2x, zda bude již expedována.
10. 3. jsme telefonicky objednávku zrušili, že na indukční desku déle nebudeme čekat. Paní na infolince tvrdila, že do 14 dnů budou vráceny peníze na účet, ze kterého bylo zaplaceno.
16. 3. nám přišla SMS, že si máme indukci vyzvednout na prodejně.
21. 3. jsme se tedy vydali na prodejnu řešit tuto situaci. Na prodejně nám paní prodavačka řekla, že v systému je opravdu objednávka na indukci zrušena a nemůže nám ji tedy vydat. Ještě na prodejně jsem znovu kontaktovala Okay infolinku, paní na infolince nám sdělila, že žádost o vrácení peněz právě urguje na finančním oddělení a peníze do pár dní dorazí.
25. 3. jsme opět volali na infolinku, opět mohou tuto žádost pouze zaurgovat.
31. 3. opět telefonát na infolinku, opět mohou žádost pouze zaurgovat a nebo si můžeme podat stížnost na stránkách Okay.
Dnes je 12. 4. a peníze stále nemám na účtě. Jedná se o částku 6999,- což opravdu nepovažuji za malou částku!
objednávka č. 9120120465, indukční varná deska WHIRLPOOL WL B8160 NE
Okamžité vrácení peněz na můj účet
|
Tweet |
V případě, že dojde k odstoupení od smlouvy, je prodejce povinen vrátit spotřebiteli kupní cenu za dané zboží nejpozději do 14 dní, ode dne, kdy bylo odstoupení zasláno prodejci nebo ode dne, kdy byl prodejce o odstoupení informován. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
dle informací k dané zakázce evidujeme zpracování vratky peněz refundací GoPay. Prosíme spotřebitele o kontrolu a následné potvrzení připsání financí na účet, viz informace od GoPay.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Žádáme spotřebitele o potvrzení, zda byla kupní cena vrácena, popřípadě o uzavření případu.
Hodnocení:
Komentář: Děkujeme Dtestu. Bez nich, bychom peníze neviděli. Dnes 29. dubna peníze dorazily na účet. Čekáme na ně od 10. března. Od Okay už nikdy nic a doporučuji to i ostatním.