Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.4.2022 nám byla dovezena objednávka s půl hodinovým dpozdenim.A aby toho nebylo málo byla ještě ke všemu špatná.Po rozhovoru s kurýrem,který se vrátil do restaurace McDonald's Pardubice kde bylo jídlo údajně bylo zaevidováno a zjistil ,že objednávka společností dáme jídlo nebyla evidována, proto restaurace McDonald's Pardubice o objednávce nevěděla nic.Po konzultaci s centrem pomocí dáme jídlo nám bylo sděleno že se jak jinak než omlouvají za komplikace a připisují kupóny v ceně objednávky a že v tuto o chvíli je restaurace zavřená a oni nemohou nic dělat,ale jak jinak než že ve skutečnosti restaurace zavřená nebyla samozřejmě.
Je den po té a stále řešíme s touto společností vrácení částky,vymlouvají se stále že cena restauraci musí zůstat zaplacena a že je to chyba z jejich strany.
Nemohou pochopit ,že mě jejich výmluvy nezajímají a z mé strany je to podvodné chování k zákazníkovi a jejich obohacování na něm.
Vzadnem případě mi nejde o jejich kupóny ale o vrácení mnou zaplacené částky za objednávku ve výši 606 kč
Vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, kdy není zboží (resp. služba) doručeno ve sjednané kvalitě, je možné jej reklamovat. V tomto případě je vhodné reklamaci uplatnit co nejdříve. Pokud z povahy závazku vyplývá, že na opožděném plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká tento závazek prodlením prodávajícího. Z našeho pohledu se v této věci jedná právě o tento tzv. fixní závazek (§ 1980 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), zvláště v případě, kdy pozdním doručením může dojít k znehodnocení jídla.
Z tohoto důvodu se domníváme, že nedoručením ve sjednané lhůtě a ve sjednané kvalitě došlo k zániku závazku, což má podle § 1980 odst. 2 občanského zákoníku stejné účinky, jako by spotřebitel od smlouvy odstoupil. Prodávající by tak měl spotřebiteli vrátit peněžní prostředky, které od něj přijal v rámci plnění tohoto závazku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.