Společnost


Delivery Hero Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56970Špatně dovezené jidlo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2022, před 3 lety

Lukáš Roček

Znění stížnosti

Dne 12.4.2022 nám byla dovezena objednávka s půl hodinovým dpozdenim.A aby toho nebylo málo byla ještě ke všemu špatná.Po rozhovoru s kurýrem,který se vrátil do restaurace McDonald's Pardubice kde bylo jídlo údajně bylo zaevidováno a zjistil ,že objednávka společností dáme jídlo nebyla evidována, proto restaurace McDonald's Pardubice o objednávce nevěděla nic.Po konzultaci s centrem pomocí dáme jídlo nám bylo sděleno že se jak jinak než omlouvají za komplikace a připisují kupóny v ceně objednávky a že v tuto o chvíli je restaurace zavřená a oni nemohou nic dělat,ale jak jinak než že ve skutečnosti restaurace zavřená nebyla samozřejmě.
Je den po té a stále řešíme s touto společností vrácení částky,vymlouvají se stále že cena restauraci musí zůstat zaplacena a že je to chyba z jejich strany.
Nemohou pochopit ,že mě jejich výmluvy nezajímají a z mé strany je to podvodné chování k zákazníkovi a jejich obohacování na něm.
Vzadnem případě mi nejde o jejich kupóny ale o vrácení mnou zaplacené částky za objednávku ve výši 606 kč


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2022 08:49, před 3 lety

V případě, kdy není zboží (resp. služba) doručeno ve sjednané kvalitě, je možné jej reklamovat. V tomto případě je vhodné reklamaci uplatnit co nejdříve. Pokud z povahy závazku vyplývá, že na opožděném plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká tento závazek prodlením prodávajícího. Z našeho pohledu se v této věci jedná právě o tento tzv. fixní závazek (§ 1980 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), zvláště v případě, kdy pozdním doručením může dojít k znehodnocení jídla.

Z tohoto důvodu se domníváme, že nedoručením ve sjednané lhůtě a ve sjednané kvalitě došlo k zániku závazku, což má podle § 1980 odst. 2 občanského zákoníku stejné účinky, jako by spotřebitel od smlouvy odstoupil. Prodávající by tak měl spotřebiteli vrátit peněžní prostředky, které od něj přijal v rámci plnění tohoto závazku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 16:15, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.