Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.3.2022 jsem si objednala u firmy Rumble stories s.r.o. MEGA BALÍČEK : Elektrickou ruční pilku BRENCHIE + Náhradní řetěz + Náhradní baterii v hodnotě 1990 Kč. Vše dorazilo za dva dny v pořádku.
Pilku jsem používala přibližně 3 hodiny a přestal fungovat motor.
Volala jsem na jejich číslo, kde mi bylo řečeno, ať pilku vrátím do 14 dnů, že mi pošlou peníze. Čekala jsem dalších 14 dnů a peníze nepřišly. Tak jsem tam volala znovu, a pán mi řekl, že toho mají hodně a že ať jim pošlu email s číslem účtu a číslem zakázky pro rychlé vyřízení. To jsem provedla a asi za 5 dnů mi odepsali, že email obdrželi, a tím to vše skončilo. Peníze nepřišly a telefon již nezvedají.
MEGA BALÍČEK: Elektrická ruční pilka BRENCHIE + Náhradní baterie + Náhradní řetěz
Požaduji vrátit peníze. Zboží bylo vráceno ve 14 denní lhůtě.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku a na vrácení peněžních prostředků zpět spotřebitelovi, je prodávající povinen tuto dohodu dodržet. Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky spotřebitelovi včas (z popisu stížnosti vyplývá, že lhůta pro vrácení peněžních prostředků již uplynula), ocitá se prodávající v prodlení a spotřebitel může navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Dobrý den, na základě reakce společnosti, jsem se jim ozvala na výše uvedený email, kde mne žádali o číslo zakázky a číslo účtu, že peníze vrátí. Bohužel, peníze došly jen ve výši 1080,- Kč a já za pilku platila 1990,- Kč. Znovu jsem jim poslala email a žádala o dorovnání částky, na který již nereagovali. Jedná se o částku 910,- Kč a to nepočítám poštovné, které jsem musela zaplatit při dobírce i odesílání zboží zpět. Což jsou další 300,- Kč
Děkujeme za reakce.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby se k tvrzení spotřebitele mohla vyjádřit a případně uvést právní důvod, proč částka nebyla vrácena celá.
Závěrem upozorňujeme, že v případě, kdy podnikatel zadržuje peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
I přes urgenci o vyplacení peněz společnost nereaguje.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, zejména zda již došlo ke smírnému vyřešení sporu.
Dobrý den, děkuji Vám za pomoc při mé stížnosti. Vše je vyřešeno, firma peníze vrátila. Ještě jednou děkuji Formánková