Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#5699Záruční doba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

25 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2015, před 10 lety

Nadezda Musilova

Znění stížnosti

Dcera koupila mobilni telefon v cervnu 2014 v prodejne t mobile Caslav, vse bylo v poradku ale v rijnu ji spadl na zem a praskl displej ale vse fungovalo dal, pred tydnem me rekla ze ji nejake aplikace vubec nejdou nemuze ani volat protoze nic neslysi, zamrza pada cely system mobilu tak sla do prodejny.V prodejne arogantne rekli ze prasklym displejem ztratila veskerou zaruku takze na prijemku do servisu napsali pozarucni opravu a nezajimalo je ze se ji nejedna o dispej ale o mobil ktery nefunguje,predbeznou cenu napsali 1000kc,do popisu zavady napsal praskle lcd,zamrza-pada system a termin vyhotoveni je uvedeno az na 30.4.2015 to je 3 mesice od podani mobilniho telefonu do servisu,a kdyz jsem volala pana Mimra do prodejny kdyz dcera prisla tak ho vubec nezajimalo ze se me nejedna o dispej ale o mobilni telefon se kterym se ani nedovola a porad jen rikal ze ztratila veskerou zaruku a at se klidne soudim.Takove jednani se me vubec nelibi a i kdyz cena mobilniho telefonu byla 2000kc tak si hajit sve prava budu a byla bych rada aby se vse vyresilo v klidu dispej si zaplatime klidne sami ale mobilni telefon kdyz nefunguje nebudu mit doma vystaveny ve skrince kdyz je 7 mesicu stary a necham aby takovy lide byli mezi nami a mysleli si ze se clovek nebude branit.


Produkt

mobilni telefon Prestigio multiphone 3400 duo vyrobni cislo-MTP31134701268


Požadované řešení

Bylo by zadostiucineni aby servis opravil mobilni telefon samozrejme zdarma az na displej ten zaplatime my ale jinak vse ostatni zdarma a aby neexistovalo ze uz neni v zaruce jenom kvuli prasklemu displeji tak jak bylo receno na prodejne z ust pana prodavace toto je velice spatne


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2015 13:43, před 10 lety

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Přičemž platí, že pokud se vada projeví v průběhu prvních šesti měsíců při převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Prodejce se pak odpovědnosti za nesplněnou jakost může zprostit pouze prokázáním opaku. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení např. o nedodržení zásad zacházení s věcí, ale ideálně prokázání opaku znaleckým posudkem. Pouhé poukázání, obecné tvrzení tedy za vyřízení považovat nelze, s odkazem na § 2161 občanského zákoníku může spotřebitel nadále trvat na řádném vyřízení reklamace v zákonné lhůtě 30 dnů od uplatnění.

Odpovědnosti za vady se nelze zprostit s poukazem na mechanické poškození, pokud nemá souvislost s vadou. Ujednají-li strany ještě předtím, než kupující může uplatnit právo z vady věci, že se jeho práva omezí nebo že zanikají, nepřihlíží se k tomu.

Prodávající by měl reklamaci přijmout a posoudit, zda má vytýkaná vada souvislost s mechanickým poškozením. Pokud nemá, vada by měla být primárně odstraněna. Při vrácení telefonu z důvodu výměny nebo odstoupení od kupní smlouvy se předpokládá, že spotřebitel vrátí věc v běžně opotřebeném stavu. V takovém případě nemá prodávající právo na náhradu za znehodnocení věci, ke kterému došlo jejím běžným opotřebením. Znehodnocení nad obvyklou míru (např. právě mechanické poškození) může být prodávajícím požadováno při splnění podmínek vzniku nároku na náhradu škody.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.