Společnost


Rostislav Meier

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56991Zrušené představení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 5 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2022, před 3 lety

Radka Kováříková

Znění stížnosti

V roce 2020 jsem přes internet zakoupila 2 vstupenky na divadelní představení Moje Hra , číslo objednávky 5db6799f, fd78366c , které se mělo uskutečnit 12.12.2020, 19.00 hod. v KD v Dolním Benešově.
Představení bylo překládáno z důvodu Covid opatření a pevný termín byl oznámen emailem od společnosti s datumem 13.3.2022.
Pro přesnější zjištění času konání akce jsem volala do KD a bylo mi oznámeno, že p. Meier je v insovlenčním řízení.
Takže se žádná akce nekonala, do společnosti se nedalo dovolat, emaily se vracejí. Je nějaká šance jak dostat své penize za vstupenky zpět?


Produkt

Cena s DPH : 529,-kč x2 = 1.058,-Kč


Požadované řešení

Vrácení ceny vstupenek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2022 10:07, před 3 lety

Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.

Nicméně dne 19. 1. 2022 se situace změnila a usnesením Krajského soudu v Ostravě byl u živnostníka Rostislava Meiera zjištěn úpadek. Po vyhlášení konkursu mají spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 07.02.2022 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=D18B366ADB6C364EE05333F21FAC7862) a k pozdním podáním se nepřihlíží. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 16:22, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.