Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V roce 2020 jsem přes internet zakoupila 2 vstupenky na divadelní představení Moje Hra , číslo objednávky 5db6799f, fd78366c , které se mělo uskutečnit 12.12.2020, 19.00 hod. v KD v Dolním Benešově.
Představení bylo překládáno z důvodu Covid opatření a pevný termín byl oznámen emailem od společnosti s datumem 13.3.2022.
Pro přesnější zjištění času konání akce jsem volala do KD a bylo mi oznámeno, že p. Meier je v insovlenčním řízení.
Takže se žádná akce nekonala, do společnosti se nedalo dovolat, emaily se vracejí. Je nějaká šance jak dostat své penize za vstupenky zpět?
Cena s DPH : 529,-kč x2 = 1.058,-Kč
Vrácení ceny vstupenek
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Nicméně dne 19. 1. 2022 se situace změnila a usnesením Krajského soudu v Ostravě byl u živnostníka Rostislava Meiera zjištěn úpadek. Po vyhlášení konkursu mají spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 07.02.2022 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=D18B366ADB6C364EE05333F21FAC7862) a k pozdním podáním se nepřihlíží. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.