Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý deň
Neoprávnené mi boli na účtovane poplatky- platby pred sms- Aplikácie ,hry, sociálne site
A to 2.3 2022 v 18:47, 2.3 2022 v 18:48, 7.3.2022 v 9:01, 9.3.2022 v 18:48, 14.3.2022 v 9:01, 16.3.2022 v 18:48, 21.3.2022.9:01 a možno tých platieb bude viac to je len posledný výpis s pozdravom Viktória
DIMOCO EUROPE GmgH- platba pred SMS - Digitálnu obsah a - Aplikácie,hry, sociálni síte
Vrátení peňazí
|
Tweet |
Následující vyjádření se týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu (společnost DIMOCO).
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.
Dobrý den, My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění. Co je DIMOCO? DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal. Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např. Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet! Co DIMOCO není? DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb. Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby? Pokud potřebujete další informace týkající se této záležitosti, zavolejte na bezplatné číslo, kde vám profesionální agenti poskytnou zákaznickou podporu. Servisní a kontaktní centrum je spotřebitelům zdarma k dispozici: mobileinfo.biz / E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz S pozdravem servisní tým DIMOCO
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Stále sa to rieši keď som volala to isté mám si podať reklamáciu ktorú som napísala a nikto sa neozval s pozdravom Viktória Vávrová
Uvedená platba by dle našeho názoru mohla být bezdůvodným obohacením. Jak již uvádíme výše, spotřebitel v takovém případě může požadovat i náhradu škody. To je však nutné požadovat po poskytovateli služby.
Protože se již subjekt vyjádřil a není poskytovatelem služby (ale pouze zprostředkovatelem), jsme nuceni stížnost uzavřít.