Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#56998Bezdůvodné vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2022, před 3 lety

Matěj Klír

Znění stížnosti

Dne 28.3.2021 jsem na e-shopu czc.cz zakoupil sluchátka Logitech G935 za 2 699 Kč. Sluchátka po nějaké době začaly špatně hrát, tak jsem je dne 28.3.2022 odnesl na reklamaci. Se zástupcem na pobočce jsme se domluvili, že jako řešení reklamace preferuji výměnu zboží. Obchodník tuto reklamaci uznal, ale bez žádné komunikace změnil způsob vyřízení na vrácení peněz. S touto změnou nemůžu souhlasit, protože sluchátka nyní na svých stránkách prodávají za 3 389 Kč, takže pokud bych si je chtěl znovu koupit, tak si budu muset připlatit.

Přijde mi nepřijatelné, abych si znovu musel koupit něco co již vlastním a ještě k tomu dráž. Že se od té doby produktu změnila cena nemůže být důvod, aby odmítli zboží opravit/vyměnit a rovnou mi vrátili peníze!


Produkt

Sluchátka Logitech G935


Požadované řešení

Požaduji, aby prodejce vyřešil reklamaci výměnou, nebo opravou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2022 09:47, před 3 lety

Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.

Pokud jsou možné jiné varianty řešení reklamace než odstoupení od smlouvy, není možné od smlouvy odstoupit - leda by se na tom strany výslovně dohodly. Prodávající má povinnost řešit reklamaci dle hierarchického uspořádání nároků v § 2169 občanského zákoníku. Pokud tak neučiní, dopouští se přestupku dle § 24 odst. 7 písm. x) zákona o ochraně spotřebitele, za který lze uložit pokutu do 3 mil. Kč.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.