Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.3.2021 jsem na e-shopu czc.cz zakoupil sluchátka Logitech G935 za 2 699 Kč. Sluchátka po nějaké době začaly špatně hrát, tak jsem je dne 28.3.2022 odnesl na reklamaci. Se zástupcem na pobočce jsme se domluvili, že jako řešení reklamace preferuji výměnu zboží. Obchodník tuto reklamaci uznal, ale bez žádné komunikace změnil způsob vyřízení na vrácení peněz. S touto změnou nemůžu souhlasit, protože sluchátka nyní na svých stránkách prodávají za 3 389 Kč, takže pokud bych si je chtěl znovu koupit, tak si budu muset připlatit.
Přijde mi nepřijatelné, abych si znovu musel koupit něco co již vlastním a ještě k tomu dráž. Že se od té doby produktu změnila cena nemůže být důvod, aby odmítli zboží opravit/vyměnit a rovnou mi vrátili peníze!
Sluchátka Logitech G935
Požaduji, aby prodejce vyřešil reklamaci výměnou, nebo opravou.
|
Tweet |
Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.
Pokud jsou možné jiné varianty řešení reklamace než odstoupení od smlouvy, není možné od smlouvy odstoupit - leda by se na tom strany výslovně dohodly. Prodávající má povinnost řešit reklamaci dle hierarchického uspořádání nároků v § 2169 občanského zákoníku. Pokud tak neučiní, dopouští se přestupku dle § 24 odst. 7 písm. x) zákona o ochraně spotřebitele, za který lze uložit pokutu do 3 mil. Kč.
Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.