Počet nahlášených stížností: | 310 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Měsíčně mi je strháváno z účtu 499,-. Přestože si nejsem vědom, že bych uzavřel nějakou novou smlouvu. Nechodí mi ani žádné výpisy, nebo emaily z firmy, která mi peníze strhává.
Žádám o okamžité zrušení poplatků.
|
Tweet |
Subjekt nebyl řádně označen spotřebitelem, nicméně se domníváme, že stížnost má směřovat za společností IntermaxGroup AG. Z tohoto důvodu jsme ji označili jako subjekt. Jedná se o subjekt provozující několik online seznamek.
Portál VašeStížnosti.cz slouží primárně pro řešení spotřebitelských sporů, resp. ke zprostředkování kontaktu mezi podnikatelem a spotřebitelem za účelem dosažení smírného řešení jejich sporu. Kontaktovat společnost tímto způsobem za účelem zrušení smluvního závazku není příliš vhodné, neboť účast na naší platformě je pouze dobrovolná. Jinými slovy, společnost se vůbec nemusí do fungování naší služby zapojit a žádost spotřebitele zaregistrovat.
Doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost standardním způsobem na její kontaktní údaje. E-mail, který společnost uvádí ve všeobecných obchodních podmínkách je: support@ero-kontakty.cz a výpověď může být v českém jazyce, neboť samotná smlouva byla pravděpodobně uzavřena v češtině.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079 Dále je také možné požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty.
Spotřebitel se také může obrátit na společnost s žádostí o vymazání osobních údajů.
Dobry den, prosim kontaktujte nasi zakaznickou podporu s co nejvice detaily ohledne Vaseho uctu / problemu na cz@help-dating.com. Dekujeme
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.