Společnost


IntermaxGroup AG

Počet nahlášených stížností:310
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#56999Strhávání poplatků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 14 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2022, před 3 lety

Jakub Novotný

Znění stížnosti

Měsíčně mi je strháváno z účtu 499,-. Přestože si nejsem vědom, že bych uzavřel nějakou novou smlouvu. Nechodí mi ani žádné výpisy, nebo emaily z firmy, která mi peníze strhává.


Požadované řešení

Žádám o okamžité zrušení poplatků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2022 20:11, před 3 lety

Subjekt nebyl řádně označen spotřebitelem, nicméně se domníváme, že stížnost má směřovat za společností IntermaxGroup AG. Z tohoto důvodu jsme ji označili jako subjekt. Jedná se o subjekt provozující několik online seznamek.

Portál VašeStížnosti.cz slouží primárně pro řešení spotřebitelských sporů, resp. ke zprostředkování kontaktu mezi podnikatelem a spotřebitelem za účelem dosažení smírného řešení jejich sporu. Kontaktovat společnost tímto způsobem za účelem zrušení smluvního závazku není příliš vhodné, neboť účast na naší platformě je pouze dobrovolná. Jinými slovy, společnost se vůbec nemusí do fungování naší služby zapojit a žádost spotřebitele zaregistrovat.

Doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost standardním způsobem na její kontaktní údaje. E-mail, který společnost uvádí ve všeobecných obchodních podmínkách je: support@ero-kontakty.cz a výpověď může být v českém jazyce, neboť samotná smlouva byla pravděpodobně uzavřena v češtině.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079 Dále je také možné požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty.

Spotřebitel se také může obrátit na společnost s žádostí o vymazání osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.9.2022 17:40, před 2 lety

Dobry den, prosim kontaktujte nasi zakaznickou podporu s co nejvice detaily ohledne Vaseho uctu / problemu na cz@help-dating.com. Dekujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2022 16:39, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2023 23:39, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.