Společnost


OK. shop s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5700Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2015, před 10 lety

Jan Nový

Znění stížnosti

Dne 24. 10. 2014 jsem v obchodě Ok Shop - Pardubice, 17. Listopadu 342
Identifikační číslo provozovny: 1000600050
IČO:27428460 DIČ:CZ27428460
Sídlo: Kaštanová 1196
JESENICE
252 42 JESENICE U PRAHY

Zakoupil dámské zimní boty (kotníčkové) .Po tří-týdenním občasném nošení jsem je 10.12.2014 reklamoval (RL. 684)pro popraskání švu na levé botě. Po třiceti denní lhůtě ni byly vráceny se zamítnutou reklamaci."Boty jsou na konci životnosti opotřebováno"

Dne 12 .1. 2015 jsem kontaktoval pana J.K.
(Soudní znalec v oboru kůže a kožešiny, specializace výroba obuvi a technologie všech oborových skupin a kožená galanterie. Znalec v oboru ekonomika, odvětví ceny a odhady se specializací obuvnické a galanterní materiály a výrobky)
S prosbou o přezkoumání a případě špatného výrobku i vypracování znaleckého posudku na danou obuv.
Dne 21. 1. 2015 jsem obdržel dobírkovou poštou znalecký posudek číslo 2385-15 ve kterém uvádí, že daná obuv je už z výroby špatně vyrobená a proto ze zákona má spotřebitel nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Dne 23. 1. 2015 jsem za doprovodu tří svědků opět navštívil prodejnu OK. Shop s.r.o. v Pardubicích a paní odpovědná vedoucí jí vůbec nezajímal znalecký posudek od soudního znalce." Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí" a to potvrdil i soudní znalec.


Požadované řešení

Tak dnes posílám na reklamační oddělení a majoritnímu vlastníkovi tento dopis Před žalobní upomínka


Vážený pane ing. VAN HUNG HO

Jako majoritního vlastníka firmy „ OK. shop s.r.o. „ičo:27428460 se na Vás obracím s návrhem o mimosoudní vyrovnání. Na Vaší odpovědi čekám do 5 dnů.Tím to žádám o vrácení ceny za obuv, odměnu soudnímu znalci a poštovného
Snad je to tak správně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2015 14:17, před 10 lety

Vzhledem k uvedené zákonné domněnce a posudku soudního znalce je zřejmé, že se společnost nesprávně vypořádala se zákonnou domněnkou a tím v podstatě odmítla vadu odstranit. V takovém případě lze dovodit právo spotřebitele na odstoupení od kupní smlouvy. Současně má spotřebitel právo na úhradu znalečného.

Nejprve by mělo být společnosti zasláno (prokazatelným způsobem) odstoupení od smlouvy, včetně znaleckého posudku (nejlépe na adresu sídla). Jeden originál posudku si spotřebitel nechává pro sebe. V odstoupení je nutné určit přiměřenou lhůtu pro vrácení peněz. Pokud v této lhůtě spotřebiteli nebudou peníze vráceny, bude na čase zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Předžalobní výzva se zasílá kvůli náhradě nákladů soudního řízení. Žalobce, který měl úspěch v řízení o splnění povinnosti, má právo na náhradu nákladů řízení proti žalovanému, jen jestliže žalovanému ve lhůtě nejméně 7 dnů před podáním návrhu na zahájení řízení zaslal na adresu pro doručování, případně na poslední známou adresu výzvu k plnění. Veškerou korespondenci doporučujeme zasílat doporučeně, nejlépe i s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2015 11:55, před 10 lety

Společnost jsme se pokusili kontaktovat prostřednictvím emailu, telefonicky i doporučeným dopisem. Bohužel jsme na žádnou z těchto forem komunikace neobdrželi reakci. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme pro nedostupnost subjektu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.