Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Vyjadřuji tímto velkou nespokojenost se způsobem doručování zásilek Vaší firmou. Jedná se o zásilku, kterou vám předala rakouská pošta a ve Vašem systému je vedena pod číslem JJATA8200253010785953. Balíček byl podán 21. března na rakouské poště ve Vídni pod podacím číslem CD001273460AT. Na hranicích byl zřejmě předán k doručení Vaší společnosti. Odesílatel zřejmě neuvedl na zásilce telefonní číslo ani e-mail, neboť tyto údaje česká ani rakouská pošta zřejmě nevyžadují (jinak by pochopitelně rakouská pošta zásilku k přepravě nepřijala). Podle dohledaných údajů o pohybu zásilky byla tato zásilka po doručení do Olomouce zřejmě uložena ve Vašem depu, aniž bych byl já jako příjemce zásilky jakkoli informován o tom, že je v depu u Vás. Po uplynutí určité doby byly z Vaší strany zřejmě učiněny kroky ke vrácení zásilky. Což bylo o den dříve, než jsem se konečně telefonicky dopátral toho, která společnost má v ČR doručení této zásilky na starosti. To však již bylo asi pozdě celý proces vracení zastavit, protože Vaše zaměstnankyně na dispečinku mi sdělila, že zásilku již nelze vrátit zpět do Vašeho depa! Už to mi přijde neuvěřitelné v éře mobilních telefonů a svědčí to o "ochotě" Vašich zaměstnanců vyjít klientům vstříc. Co ale už vůbec nechápu je, že i když byla na zásilce správně uvedena adresa, že jste neprovedli žádný pokus o doručení!!! Předpokládal bych, že když jste zásilku přes uvedené chybějící informace převzali k doručení, že v mé poštovní schránce necháte zprávu o tom, že se zásilka nachází u vás, jak to běžně dělá Česká pošta. Pokud to není Vaším zvykem, neměli jste se zásilky vůbec ujímat, když jste viděli, že na balíku/průvodce nejsou tyto údaje uvedené!!! Nyní zásilku nemám ani já a zatím ani odesílatel, takže jen doufám, že jste ji při vracení někde neztratili! Doufám, že pokud se zásilka odesílateli vrátí, že při jejím opětném zaslání na mou adresu už doručování nepůjde cestou Vaší společnosti, ke které jsem tímto zcela ztratil důvěru. S pozdravem MUDr. Petr Hamal
Nejlépe by bylo proces vracení zásilky z Vaší strany zastavit, jak jsem to požadoval již při prvním telefonickém rozhovoru se zaměstnankyní Vaší firmy. Jinak se jedná o zbytečně vynaložené peníze na poštovné, čímž mi vznikla škoda.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.