Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57010Nedodržování času odjezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2022, před 3 lety

David Štofanik

Znění stížnosti

Bus 12 z první zastávky ze zeleného údolí už po několikáté jel o 2 minuty dřív a jakmile vidí 20 metrů od autobusu dobíhat lidi, neobtěžuje se počkat a jede si dříve. Stalo se to 15.5.2022 v 17:48, bus měl jet v 17:50.


Požadované řešení

Autobus má kamerový systém, který požaduji prověřit, abyste si ověřili pravdivost stížnosti. Kvůli pár bezohledným řidičům se tak Vaše pověst horší


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2022 18:56, před 3 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 16:08, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.