Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Bus 12 z první zastávky ze zeleného údolí už po několikáté jel o 2 minuty dřív a jakmile vidí 20 metrů od autobusu dobíhat lidi, neobtěžuje se počkat a jede si dříve. Stalo se to 15.5.2022 v 17:48, bus měl jet v 17:50.
Autobus má kamerový systém, který požaduji prověřit, abyste si ověřili pravdivost stížnosti. Kvůli pár bezohledným řidičům se tak Vaše pověst horší
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.