Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážená společnosti Ateli ( kontakt na Vás mám z internetu) reklamuji nesplnění smlouvy uzavřenou s Vámi na dodání ořezávače foto za 109,-Kč číslo 103220047. Tuto částku jsem zaplatil převodem z mého účtu na Váš účet 2900295296 s udáním variabilního symbolu ve smlouvě uvedeném. Do dnes nic nepřišlo, mimo serii SMS na mobilní telefon s neustálými výzvami k zaplacení od nějakého serveru s udáním jiného variabilního symbolu než je ve smlouvě. Dělá to na mě dojem podvodníků, protože od Vaší společnosti s kterou mám potvrzenou smlouvu nepřišla žádná změna variabilního symbolu. Při převodu částky jsem dodržel pokyny k zaplacení uvedené ve smlouvě. Požaduji splnění smlouvy a nebo vrácení uvedené částky. S pozdravem Zdeněk Brunclík
P.S. Kopii smlouvy zaslané emailem vlastním, rovněž tak ústřižek složenky o zaslané částce.podle potvrzené smlouvy..
Dodat nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Brunclíku,
Vaši platbu jsme v pořádku obdrželi dne 28.3.2022. Omlouváme se, pokud Vám od nás přišla nějaká zpráva ohledně platby. Objednávka byla v pořádku odeslána.
Ve Vaší objednávce je zboží, které je dostupné u zahraničního prodejce a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-44 (nejpozději 70) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 11.4.2022. Vaše zboží je na cestě k Vám. Prosíme o strpení.
V případě, že k Vám v uvedeném termínu zboží nedorazí, určitě nás neváhejte kontaktovat, řešili bychom s Vámi případnou reklamaci.
Veškeré informace a vysvětlení k době dodání lze najít na následujícím odkazu: https://postovnezdarma.cz/obchodni-podminky/. V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
Pokud máte jakékoliv další dotazy k Vaší objednávce, napište nám. Rádi Vám poradíme.
Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.