Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mam změnu ukládaci pošty,z pošty 13004/34 Koněvova na poštu 91 Hrdlořezy asi 4roky,přitom neustále jsou zásilky jinde.Jak dopisy tak baliky. Některé vůbec neobdržím. Přitom pokaždé,když zjistím že mám něco obdržet tak se snažim zásilku najít. Stěžoval jsem si v balíkárně v Malešicích ,ale vše je marné.Každý se vymlouvá na druhého.
Předem děkuji a jsem s pozdravem Lepa Vladimír.
Ukládat zásilky na poště 91
|
Tweet |
Spotřebitel má právo na poskytování poštovní služby v souladu s dohodou subjektů. Tato služba však nelze využít pro všechny typy zásilek.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.