Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
vrtacka po zapnuti parkrat zajiskrila a pak jiz nenastartovala.
u vyrobku jsem zjistil ze nejde upnout vrtak z duvodu zaseklych celisti.
vrtacka -hammer drill psbm 750 b3
pr.osim o opravu nebo vymenu za tentyz pristroj. dekuji
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den pane Jusko, děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím Dtestu obrátil. Mrzí nás, že zboží vykázalo závadu. V případě, že je výrobek defektní, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách či bezplatné linky 800 115 435, uveďte veškeré údaje k Vaší objednávce, popis vady a doložte také fotografie defektního výrobku, kolegové či servisní partner Vám rádi sdělí informace ohledně dalšího postupu spolu s možnostmi řešení. Jedná-li se o vrtačku zakoupenou v naší kamenné prodejně, doporučujeme Vám ji reklamovat v jakékoli naší prodejně. Odpovědnou osobou k převzetí a vyřízení je manažer prodejny nebo jeho zástupce. Výrobek lze dle platné legislativy reklamovat na základě kopie pokladního dokladu, nemáte-li již originální účtenku, svědecké výpovědi, účtenky z aplikace Lidl Plus, čestného prohlášení či výpisu z bankovního účtu. Doporučujeme Vám si k tomuto účelu vybrat prodejnu, kterou máte nejblíže. Omlouváme se Vám za komplikace a věříme, že vše bude nakonec vyřešeno k Vaší spokojenosti. Přejeme Vám hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.