Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#5703Reklamace mobilního telefonu Nokia Lumia 720 Yellow

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2015, před 10 lety

Pavlína Široká

Znění stížnosti

Začátkem ledna roku 2015, konkrétně 2.1. jsem přez e-shop Mobilní pohotovosti zakoupila mobilní telefon Nokia Lumia 720 Yellow v hodnotě 4990 Kč. Jelikož se jednalo o nákup přez internet k doručení zboží došlo až 5.1.2015. Ovšem po 18 dnech došlo k znatelné poruše mobilního telefonu, přestal reagovat na doteky, nebylo možné ho vypnout, odemknou ani využit žádnou z jeho funkcí. Jelikož mám jako spotřebitel do 6 měsící právo rozhodnout o tom, jakým dalším způsobem se bude s mobilním telefonem zacházet(musela jsem si toto právo při reklamaci vyžádat). Žádala jsem tedy o výměnu produktu za nový, což ze strany prodejce nebylo možné, neboť uvedený typ již nemá. Tudíž jsem podle zákona žádala o vrácení peněz. Prodejce uvedený fakt přijal s tím, že musí prodkut zaslat na posouzení a doba vyřízení je 30 dnů, paradoxně je to déle, než jsem mobilní telefon vůbec vlastnila , s čím bych se docela smířila, ale to, že obsluha vyplnila do kolonky o stavu mobilního telefonu obvyklé opotřebení, do něhož se vztahují škráby atd.. mě nepřestává udivovat, jak asi může být mobilní telefon opotřeben po 18 dnech používánív ochraném obalu.Snažila jsem se tedy o to aby byl tento fakt v reklamačním protokolu nějakým způsobem upraven ale marně, tudíž doufám v to, že kdyby se mě mobilní telefon musel vrátit bude v původním stavu a nebude poškozen. S mobilní pohotovostí mám už několik zkušeností týkajících se vadného zboží, měla jsem od nich už nejméně tři mobilní telefony a vždy se rozbily a reklamace byla pokaždé vyřízena tím, že se vada výrobku neprojevila, ale přesto poté telefony fungovaly.... čím to asi bude....? Ovšem i z tohoto hlediska jsem mobilní pohotovosti zanechala přízeň s tím, že jsem vadu výrobků přikláněla spíše ke špatné kvalitě nebo značce. Ovšem když se mě to stalo už u čtvrtého výrobku, začínám mít pocit, zda nejsou mobilní telefeno jen vydávány za nové a opraveny od předešlých závad ale jedná se o staré a již reklamované.


Produkt

Snaha o vrácení hotovosti za Mobilní telefon zakoupený 2.1. 2015 a reklamovaný 23.1.2015


Požadované řešení

Po společnosti bych žádala vrácení hotovosti a co nejrychlejší vyřízení reklamace, neboť samotná reklamace bude trvat déle než doba po kterou jsem mobilní telefon vlastnila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2015 10:54, před 10 lety

Stav výrobku, který je zanesen do reklamačního protokolu v době uplatnění reklamace, by měl odpovídat jeho skutečnému stavu. Spotřebitelka tedy měla právo na úpravu údajů, pokud neodpovídaly realitě. Další možností je i pořízení fotografií, apod.

Má-li spotřebitelka právo na výměnu zboží v souladu s § 2169 občanského zákoníku a prodávající nemůže tento požadavek splnit, má spotřebitelka právo na vrácení peněz. Reklamace by měla být vyřízena bez zbytečného odkladu, aby to spotřebiteli nepůsobilo nepřiměřené obtíže.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2015 11:53, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.