Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Prisla mi 2. SMS zpráva ohledně předplatného na mobile-maestro. Žádnou službu jsem si u této společnosti neobjednala a nehodlám si nic objednat. Chci zrušit SMS zprávy od této společnosti. Platby přes O2 mam zablokováné. Byla bych rada, kdyby mi společnost uz žádné zprávy o predplatnem neposlala, jelikož jsem si nic neobjednala.
Nevím, co to je za službu. Nic jsem si neobjednala.
Chci mít jistotu, ze u společnosti nemam žádný dluh a chci zrušit prijem SMS zpráv od této společnosti.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem