Společnost


FP PRO, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:449
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57033Vrácení peněz za neuskutečněný GREGORIAN TOUR Praha 2022

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2022, před 3 lety

Marie Lichtenbergová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem 1 vstupenku za hotové v divadle Palace na Václavském náměstí v Praze na koncert GREGORIAN, který se měl konat 13.3.2020 v Kongresovém centru v Praze, kvůli Covid -19 několikrát přeložen, poslední konání mělo být 12.2.2022, opět zrušeno kvůli vládním opatřením ohledně povolené kapacity diváků, pořadateli FP PRO se nepodařilo přeložení na vhodnější termín, účinkující odmítli už přijet.
Na webu SMSTICKET pokyny a mail pro vrácení peněz za zrušenou akci, zaslala jsem informace na info-zrusene-akce@smsticket.cz dne 13.2.2022, protože na můj dotaz do divadla Palace dne 4.2.2022, kde jsem chtěla vrácení vstupného, mi 5.2.2022 přišla odpověď, že prodejní místo bylo dávno zrušeno, peníze za zakoupené vstupenky byly odeslány do SMSTICKET, divadlo peníze nevrátí.
28.2.2022 odpověď Zdeňky Jochové z SMSTICKET, že po domluvě společnosti FP PRO a SMSTICKET se bude vracení vstupného řešit u té společnosti, která vstupenky fakticky prodala a má vstupenka byla prodaná skrze pokladní systém pořadatelské společnosti, mám se obrátit o storno vstupenky a tedy i o peníze na fppro@fppro.cz - učinila jsem to 7.3.2022 a informace jsem zaslala i na mail SMSTICKET


Produkt

vstupenka QR kód 650-023-7 Balkon vlevo, vchod 4 p.řada 20 místo 1 590.00 Kč


Požadované řešení

Žádala jsem FP PRO o informaci, kdy mi vrátí plné vstupné, jakým způsobem nebo jaké bude řešení problému a to 7.3.2022 a když nepřišla žádná odpověď, tak opakovaně 5.4.2022, zase ještě jsem poslala stejné znění mailu i na SMSTICKET. Do dnešního dne 18.4.2022 odnikud odpověď. Nemohu zjistit telefon na FP PRO ani žádného kontaktního pracovníka ani jiný mail a mám obavy, že peníze nazpět vůbec nedostanu. Můžete mi nějak pomoci vy?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2022 11:18, před 3 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pořadatele akce je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 16:28, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.