Společnost


Rumble corp. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#57036Reklamace zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2022, před 3 lety

Milan Somirdak

Znění stížnosti

Na shopu Trendia jsem koupil 19.10.2021 el.pilku Brenchie+náhr.baterie.Loni v říinu pilka byla použita dvakrát cca 2 hodiny. Přes zimu jsem měl pilku doma v Praze a nyní od 10.4.2022 opět na chatě. Obě baterie se nabijí cca za 15 min. Respektive kontrolka svítí zeleně, jako že je nabitá, ale nabitá není.
Reklamoval jsem pilku dle faktury na firmě, která fakturovala pilku Rumble corp.sro a oni mi odepsali, že mám reklamovat a eshopu Trendia, na faktuře je také logo fi.Trendia. Peníze jsem poslal fi.Rumble corp. sro, tak proč mám zboží reklamovat jinde ?


Produkt

Faktura č. 32114561 dat.19.10.2021, el.pilka Brenchie + náhr. řetěz


Požadované řešení

Moje reakce je, že po emailu od firmy Rumble corp. takovému spolků blbů nevěřím a chtěl bych vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2022 10:32, před 3 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.5.2022 20:52, před 3 lety

Dobrý den,
omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@meek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.5.2022 21:37, před 3 lety


Milan Somirdak

Hodnocení:

Komentář: Vstřícnost subjektu je nyní, až po vašem angažování, dobrá, Velké díky Vám...Milan Somirdák