Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
vždy když mám balík do ruky, je uložen na poště.doručovatele se neobtěžují mi dát ani výzvu k vyzvednutí. oni totiž knám vubec nejezdí.jsme nejmenší obec v republice a jelikož jsem v penzi tak jsem doma celý den.a sleduji provoz.balíky knám má rozvážet depo Říčany,jinak kromě zákaznické linky je pošta nedobytná pevnost.vytáčky Pani vedoucí že to nemuže zjistit jsou hloupost nebod vozy jsou vybaveny džípies
číslo zakázkyDR7215026
dovážet zásilky až na místo uřčení.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Je tedy nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.