Počet nahlášených stížností: | 312 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dne 11.3.2022 mi bylo vystaveno vyúčtování s přeplatkem 15606 Kč s tím,že mi
bude posláno na účet s dobou splatnosti 25.3.2022.Do dnešního dne 19.4. 2022 mi žádné penize nepřišly a mailové dotazy firma nereaguje.
vyúčtování za plyn
Poslání přeplatku na účet
|
Tweet |
Jestliže společnost nevrátila přeplatek ve stanoveném termínu, ocitá se v prodlení. Zároveň k zadržování peněžních prostředků spotřebitele nemá právní důvod, tudíž by se mohlo jednat o bezdůvodné obohacení - zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Jestliže se spor nepodaří vyřešit smírně, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad. Více informací lze nalézt na https://www.eru.cz/mate-problem-s-dodavatelem-nebo-zprostredkovatelem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.