Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na voucher, který jsem koupil od společnosti jsem získal z důvodu nevyužití (coronavirus) zpět kredity, které mi po 6 týdnech dle společnosti vypršely. Částečně jsem z donucení kredity uplatnil za jinou službu/produkt a zbytek mi dle jejich obchodních podmínek vypršel. Na stránkách také uvádějí, že posílají email jako upozornění vypršení kreditů, ale žádný takový email nepřišel.
Zkrátili tedy moji nakoupenou službu o nevyužité "kredity" a nevrátili mi celou částku, konkrétně mi dluží 901,- Kč.
voucher
Refundace peněz.
|
Tweet |
Jestliže společnost nebyla povinna vrátit peníze a jednalo se o "nadstardardní" službu, řídila se čistě obchodními (resp. smluvními) podmínkami. Společnost by v takovém případě mohla omezit platnost kreditů na 6 týdnů a v případě nevyužití tyto kredity strhnout. Pokud by se však o takovou situaci nejednalo a společnost by byla povinna peníze vrátit, domníváme se, že není možné toto právo spotřebitele zkrátit a mohlo by se jednat i o bezdůvodné obohacení.
Zároveň je však společnost povinna dodržet tyto podmínky - pokud měla povinnost upozornit na blížící se termín "vypršení kreditů" a neučinila tak, jednalo se o porušení podmínek z její strany a spotřebitel by se poté mohl domáhat přiměřených nároků (např. prodloužení platnosti kreditů), avšak konkrétní nárok záleží na domluvě stran.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Hezký den, pane Císaři,
děkujeme za zprávu. Jsem moc ráda, že jsme se spolu spojili a vše nadstandardně vyřešili k Vaší spokojenosti. Refundace Vašeho voucheru tedy proběhla standardně, kdy kredity byly v pořádku připsány po dobu 6 týdnů na jejich využití. Informace ohledně blížící se expirace jsme Vám zasílali 2x , nakonec jste tedy tyto e-maily dohledal ve Spamu. Věřím, že je vše v pořádku a pokud bych Vám mohla v budoucnu s něčím pomoci, neváhejte se na mě obrátit. Přeji krásný den! Kateřina Skalníková, Slevomat.cz
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.