Společnost


CK ČESKÉ KORMIDLO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#57058Nedostatek informací, naprostá neorganizace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 29 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2022, před 3 lety

Aneta Martečíková

Znění stížnosti

Dobrý den,

s přítelem jsem zakoupili zájezd do Severní Makedonie v termínu 14. - 18. 4. 2022. Země moc krásná, ale co musím vytknout je organizace zájezdu. Volili jsme poznávací zájezd za účelem poznání co nejvíce míst a dostatek informací. Od průvodce jsme se nedozvěděli téměř nic, organizace žádná. Nedostali jsme ani řádné informace jaký je program, v kolik hodin u autobusu, vždy až po několika dotazech a to bylo tím stylem a v kolik chcete odjet apod., ani jsme nedostali informaci, že druhý den se přesouváme na jiný hotel, kdybychom se sami nezeptali. Sdělení informací probíhalo tím způsobem - asi půjdeme tam, nevím, to zjistíme na místě apod. Průvodce absolutně neměl nastudované informace o zemi, nic nám neřekl, organizace zájezdu příšerná. Makedonie krásná země, za mě by se toho dalo stihnout mnohem více, ale chtělo by to lepší organizaci. Sám průvodce říkal, že ani není průvodce a lidi mu lezou na nervy, při zpáteční cestě už nebyla komunikace žádná. Musím pochválit pana řidiče, který byl velmi milý a ochotný a když věděl, tak poradil. Tato organizace nám celý pobyt zkazila.

Martečíková


Požadované řešení

Kompenzace nebo alespoň omluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2022 12:34, před 3 lety

Jestliže služba neodpovídá objednávce (v uvedeném případě kvalitou), lze ji reklamovat. V případě uznání reklamace by vhodným nárokem mohla být přiměřená sleva a omluva, neboť například náprava již v tuto chvíli nedává smysl. Typ nároku i případná výše slevy je však na domluvě mezi spotřebitelem a cestovní kanceláří.

Dle bodu 4.1 frankfurtské tabulky slev (https://frankfurtskatabulka.cz/) by sleva při absenci průvodce mohla být až 30 %, avšak vzhledem k tomu, že průvodce na zájezdu byl, bude sleva s nejvyšší pravděpodobností spíše v jednotkách %. Zároveň je nutné upozornit, že tato tabulka není závazná, ale slouží jako vodítko v případě nedostatků zájezdu.

Více informací o reklamaci zájezdu lze nalézt např. zde: https://www.dtest.cz/clanek-8980/nedostatky-zajezdu-reklamujte-co-nejdrive.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2022 16:50, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.