Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
21.11 Odeslána objednávka z mé strany
- platba přijata téměř hned
28.11 Zboží odesláno od zahraničního dodavatele
23.12 Má objednávka nedoručena a požadování vrácení peněz, ještě ten den bylo požadavku vyhověno. Zaslané číslo účtu které požadovali s radostí splněno.
16.1 Vrácené peníze stále nejsou na mém účtu.
25.1 Peníze stále nejsou na účtu, nahlášeny na ČOI a zvažování podání trestního oznámení.
komentář k objednávce:Objednávka byla uzavřena, vzájemná plnění budou navrácena v maximální lhůtě 14 dnů. 24.1 Peníze stále nejsou na účtě.23.Vyhověna reklamace. Objednávka dvou náhrdelníků dodací lhůta od odeslání jejich dodavatele 25dnů max. Nesplněno=požadované vrácení peněz=vyhověno=neodesláno přes měsíc
Okamžité vrácení peněz s telefonickou omluvou za komplikace a můj ztracený čas.
|
Tweet |
Pokud se společnost zavázala po stornování objednávky vrátit spotřebiteli zaplacené peněžní prostředky v určité lhůtě, měla by to v této lhůtě splnit, jinak se ocitá v prodlení. V takovém případě může spotřebitel mimo vrácení kupní ceny požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. ČOI není oprávněna vstupovat do soukromoprávních vztahů. Pokud společnost peníze nevrátí, bylo by nutné zaslat ji tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.
Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:
"Panu Konvalinkovi jsme peníze poukázali na účet 26.1.2015. Zákazníkovi jsme se za komplikace omluvili a mou omluvu mu můžete uveřejnit i svým prostřednictvím."
Případ jsme na základě výše uvedeného vyjádření znovu otevřeli a dáváme prostor spotřebiteli, aby mohl ke stížnosti připojit své sdělení, případně ji uzavřel.
Spotřebitel nevyužil možnosti se k případu vyjádřit. Stížnost proto uzavíráme.