Společnost


GM WEB d.o.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57063Špatné dodání objednaného zboží z clickostore.com

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2022, před 3 lety

Tomáš Staněk

Znění stížnosti

Dobrý den, objednal jsem si u výše jmenovaných univerzální čistič ve spreji
Objednávka č. [CLCZ]39805] (3 dubna, 2022). Objednané byly 2 spreje v ceně 492,- Kč. Zboží dorazilo celkem rychle, cca za 2 dny ale v balíčku bylo něco úplně jiného a to čistič na auto čalounění. Na svých stránkách mají kontakt v případě reklamace ale na několikeré dotazy neodpovídají a dělají tzv. mrtvého brouka.


Produkt

místo univerzálního čističe přišly čističe K2 TAPIS na čalounění


Požadované řešení

Protože zboží v nejhorším použiji, nechci jej vrátit pouze bych rád upozornil ostatní zájemce, aby s tímto e schopem nekomunikovali. Díky Staněk


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2022 12:09, před 3 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel taktéž právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 21:31, před 2 lety

polečnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.