Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V tomto týdnu (pondělí 18.4.22 mi měly být dodány výše uvedené časopisy. V pondělí byl svátek (= pondělí velikonoční), takže jsem předpokládala, že mi časopisy dojdou v úterý 19.4.22. Ale nebyly tam (-ve 14 hodin jsem prohlížela schránku, měla jsem tam dopis od Pr.plynárenské, ale časopisy ne!).
Dnes, tj. ve středu 20.4. jsem ze schránky vyzvedla už časopisy, které mají opravdu ve středu chodit. Časopisy z pondělka vůbec nedorazily a zřejmě už nedorazí.
V tomto roce jsem již několikrát časopisy urgovala(-konkrétně Můj kousek štěstí a Pestrý svět u dodavatele časopisů).
Nevím, jestli jsou doručovatelem časopisy málo zasunuté do schránky a někdo si je z mé schránky vybírá nebo jestli k vám opravdu tyto časopisy nechodí od dodavatele.
Už nevím, co mám dělat, abych nemusela každý týden kvůli některému z časopisů volat dodavatele! Samozřejmě, že si už na příští rok časopisy nebudu nechávat zasílat, ale nyní mám předplatné zaplaceno do konce roku!!!!
Řešení neznám, protože nevím, kde k zádrhelu dochází - jestli u vás nebo dodavatele!!!!
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme službu reklamovat písemně a zároveň žádat náhradu škody nedoručených časopisů. Pošta je ale zavázána i vůči vydavatelství časopisu, kterému jej distribuuje, tudíž doporučujeme i písemně žádat nápravu vůči vydavateli periodika.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.