Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#57066Neoprávněně naúčtovaný poplatek 5x99,- přes mého operátora O2 (CreativeClicks)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2022, před 3 lety

Aleš Kutra

Znění stížnosti

Dne 20.4.2022 mě bylo zasláno vyúčtování z O2 za služby za období březen-duben s platbou za nevyžádané služby od CreativeClicks-mobile maestro a to za období 17.3-14.4.2020 s částkou 5x99 Kč... 495,- celkem.
Jelikož jsem si nic neobjednal požaduji tuto částku vrátit.


Produkt

Nevyžádané služby od CreativeClicks-mobile maestro a to za období 17.3-14.4.2020 s částkou 5x99 Kč... 495,- celkem.


Požadované řešení

Dne 20.4.2022 mě bylo zasláno vyúčtování z O2 za služby za období březen-duben s platbou za nevyžádané služby od CreativeClicks-mobile maestro a to za období 17.3-14.4.2020 s částkou 5x99 Kč... 495,- celkem.
Jelikož jsem si nic neobjednal požaduji tuto částku vrátit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2022 13:59, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 21:17, před 2 lety

polečnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.