Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
již po několikáté se mi stalo v pobočce Lidl Poděbrady, že neodpovídala akční cena u zboží na pokladním lístku. V tomto případě se jednalo o pivo Radegast 10°za cenu 10,90 Kč ale účtovaná byla 14,90 Kč. Na celém nákupu to bylo navýšení o 80 Kč. Po zjištění doma jsem se vrátil zpět do obchodu. Na pokladně mi paní sdělila, že nemám sebou zboží tak že nemůže posoudit. Přitom jsem předložil pokladní lístek z fotkou akční cedule u zboží. Paní pokladní mi sdělila, že zavolá vedoucí, která/rý nebyl schopen ani na pokladnu přijít. Po nějaké době mi paní sdělila, že se omlouvá a že mi peníze vrátí.
Již po několikáté se mi stalo že při kontrole pokladního lístku neodpovídala cena. V jiných pobočkách například v Nymburské pobočce jsem se s tímto nesetkal. Mohli byste do budoucna tento dlouhodobý problém vyřešit ke spokojenosti všech zákazníků.
Děkuji
S pozdravem,
Milan Bělecký
Cena u zboží Radegast 10°neodpovídala ceně účtované
Bylo by dobré akční ceny vkládat ke zboží v den akce (ne dříve), nebo na ceduli zřetelně velkým písmem informovat zákazníka o platnosti akce.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den pane Bělecký, mrzí nás, že Vám byla ve Vašem nákupu chybně namarkována cena. Personál prodejny proškolíme tak, aby se situace již v budoucnosti neopakovala. Našim cílem je, abyste se při každém nákupu v prodejnách Lidl cítili příjemně. Omlouváme se Vám za komplikace. S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Nejsem si jist zdali proškolení zaměstnanců bude dostačující, aby se již chyba neopakovala.