Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:788
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#57075Akční cena neodpovídala účtované

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2022, před 3 lety

Milan Bělecký

Znění stížnosti

Dobrý den,
již po několikáté se mi stalo v pobočce Lidl Poděbrady, že neodpovídala akční cena u zboží na pokladním lístku. V tomto případě se jednalo o pivo Radegast 10°za cenu 10,90 Kč ale účtovaná byla 14,90 Kč. Na celém nákupu to bylo navýšení o 80 Kč. Po zjištění doma jsem se vrátil zpět do obchodu. Na pokladně mi paní sdělila, že nemám sebou zboží tak že nemůže posoudit. Přitom jsem předložil pokladní lístek z fotkou akční cedule u zboží. Paní pokladní mi sdělila, že zavolá vedoucí, která/rý nebyl schopen ani na pokladnu přijít. Po nějaké době mi paní sdělila, že se omlouvá a že mi peníze vrátí.
Již po několikáté se mi stalo že při kontrole pokladního lístku neodpovídala cena. V jiných pobočkách například v Nymburské pobočce jsem se s tímto nesetkal. Mohli byste do budoucna tento dlouhodobý problém vyřešit ke spokojenosti všech zákazníků.
Děkuji
S pozdravem,
Milan Bělecký


Produkt

Cena u zboží Radegast 10°neodpovídala ceně účtované


Požadované řešení

Bylo by dobré akční ceny vkládat ke zboží v den akce (ne dříve), nebo na ceduli zřetelně velkým písmem informovat zákazníka o platnosti akce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2022 13:53, před 3 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.4.2022 15:17, před 3 lety

Dobrý den pane Bělecký, mrzí nás, že Vám byla ve Vašem nákupu chybně namarkována cena. Personál prodejny proškolíme tak, aby se situace již v budoucnosti neopakovala. Našim cílem je, abyste se při každém nákupu v prodejnách Lidl cítili příjemně. Omlouváme se Vám za komplikace. S pozdravem Lidl Česká republika v. o. s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2022 23:13, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.5.2022 19:41, před 3 lety


Milan Bělecký

Hodnocení:

Komentář: Nejsem si jist zdali proškolení zaměstnanců bude dostačující, aby se již chyba neopakovala.