Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5708Balík do "ruky" bez notifikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2015, před 10 lety

Kateřina Drahokoupilová

Znění stížnosti

Dobrý den, objednala jsem u České pošty balík do "ruky" (budu psát s uvozovkami neboť se tak nikdy nestalo). Jako vždy tak nějak očekávám, že mi zásilku stejně nedoručí. Nevím odkud se vzal název Do ruky, ale rozhodně nepochází z funkce této služby. Nicméně poté co celý den doma (vzala jsem si kvůli tomu zbytečně home office, asi jsem stále optimistka) čekám na zásilku, se na internetovém sledování objevilo, že adresát byl nezastižen. Tato nekvalita služeb ČP mě nezaskočila, ale bohužel byla to jediná volba dopravy u daného prodejce (jinak vždy volím konkurenci i kdyby se dle názvu jednalo o nigerijského prince). Jdu tedy vyzvednout oznámení o nedoručení do schránky a k mému překvapení tam žádné není. Což znamená jenom jednu věc a to že služby ČP právě degradovaly do stavu, kdy jsem ochotná napsat tuto stížnost. Jestli to tedy dobře chápu, tak pokud by mi náhodou nebyl zaslán odkaz prodejcem o sledování (občas se to stane) na email, tak bych vůbec netušila, že mi byla zásilka odeslána (ČP nic nepošle), že byl pokus ji doručit (standardní lež ČP), ale ani to že mi nemohla být doručena. Tedy absolutně nic. Zásilka by se zřejmě vrátila po týdnu a já bych čekala, kdy mi ji prodejce pošle. Napíšu teď opakované doručení, protože ani nevím jak si zásilku k níž nemám doručenku vyzvednout.


Produkt

Balík do "ruky"


Požadované řešení

Minimalistické - Požaduji alespoň notifikaci, že nebyl/nebude doručen, protože ČP naprosto selhává v doručování a mám si ho vyzvednout sama. Tedy to co doteď.

Profesionální - Chci balík do ruky, tak jak to služba deklaruje.

Optimální - Počkat až ČP v roce 2017 ztratí poslední monopol. To povede nevyhnutelně k defaultu takto nekvalitních služeb a byla by nahrazena službami fungujícími (PPL, DPD). Takže příště bude u způsobu doručení možná jeden dopravce, ale bude to nějaký jiný. Již se těším.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2015 12:47, před 10 lety

Nebyl-li pokus o doručení úspěšný, poštovní doručoval uloží zásilku na poště a informuje adresáta o jejím uložení písemnou výzvou. Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel, ale je nutné ji doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.