Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Není možné se dovolat a když se po x hodinách dovolám není mi nikdo schopen poradit proč mi neustále chodí vyúčtování za služby které byli zrušeny a odevzdáno zařízení!!!! Odcházím ke konkurenci.
Okamžitě zrušit bývalou smlouvu a vrátit peníze za vyučtování po dobu 3 měsíců
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Potůčková, přijměte, prosím, naši omluvu za potíže spojené se ztíženým telefonickým kontaktem našeho Zákaznického centra. Problémy s kontaktováním Zákaznického centra by měly v nejbližší době postupně ubývat. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Reklamační formulář odeslán 21.4.zatím bez odpovědi jaký bude další postup jelikož na řešení mají uvedeno 30 dní, to je skoro stejné jako doba než se člověk dovolá do zákaznického centra.
Vzhledem k tomu, že spotřebitelka navrhla uzavření stížnosti, uzavíráme stížnost s tím, že se strany dohodly na dalším postupu řešení stížnosti.