Počet nahlášených stížností: | 408 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obracím se na vás s dotazem, zda-li je nějak řešeno, viz níže. A co mám dělat pro vrácení částky ze 2 vstupenek v hodnotě cca 3tis. Kč. Prosím o radu, kam se obrátit, jak to řešit. Předem děkuji.
Chtěla jsem se zeptat, jak to vypadá s plánovaným koncertem Alexandrovců. Jestli platí datum plánované změny 22.5.2022 v Ostravě.
https://vstupenky.ticket-art.cz/
https://www.ostravainfo.cz/…tml
https://www.novinky.cz/…941
Vstupenky na koncert Alexandrovců
Vrácení částky za vstupenky (doklady na základě Vaši odpovědi na můj e-mail lenka.schmidova@post.cz zašlu sken vstupenek a platby) popř. radu na řešení, které povede ke získání částky zpět. Děkuji. Bc. Lenka Schmidová, DiS.
|
Tweet |
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Společnost 30. 6. 2021 na svých stránkách (https://vstupenky.ticket-art.cz/) oznámila, že na sebe vyhlásila tzv. mimořádné moratorium, upravené v § 127a insolvenčního zákona. V případě vyhlášení mimořádného moratoria je společnost částečně chráněná proti svým věřitelům, ale dále může provozovat svoji podnikatelskou činnost.
Nicméně dne 23.9. 2021 se situace změnila a usnesením Městského soudu v Praze byl vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu měli spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 23. 11. 2021 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C8279A750B543FADE05333F21FAC264F) a k pozdním podáním se nepřihlíží. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.
Spotřebitel se může obrátit na pořadatele kulturní akce s žádostí o vrácení peněz, v případě, že pořadatelem nebyla společnost Ticket Art Praha s.r.o.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.