Počet nahlášených stížností: | 408 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, neočekávám, že mi nějak pomůžete či mi odpovíte jinak než je uvedeno u předchozích reakcí nebo se pletu?
1. Původně se měl koncert konat 12.5.2021 (cena 2 vstupenek 3 000 Kč)
2. O přesunutí koncertu na rok 2022 jsem byl společností Ticket Art řádně a včas informován.
3. S počátkem krize na Ukrajině jsem narazil na informaci, že se jedná o vrácení vstupného, což mi přišlo v dané situaci jako nejlepší reakce na aktuální stav. Bohužel jsem nenarazil na žádnou zprávu ohledně problémů společnosti.
4. Nyní se dozvídám, že společnost Ticket ART je v konkurzu a šance na vrácení peněz je nulová. Zde jako největší podvod od společnosti vidím to, že mě o této skutečnosti neinformovala, tak jako v případě změny původního termínu koncertu.
ALEXANDROVCI - European Tour 2022 (Karlovy Vary)
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz je založena za účelem mimosoudního řešení sporů mezi podnikateli a spotřebiteli. Je tedy založena na základě dobrovolnosti spolupráce obou subjektů. Ze naší strany není možné podnikatele k součinnosti na řešení sporů nutit.
Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.
Společnost 30. 6. 2021 na svých stránkách (https://vstupenky.ticket-art.cz/) oznámila, že na sebe vyhlásila tzv. mimořádné moratorium, upravené v § 127a insolvenčního zákona. V případě vyhlášení mimořádného moratoria je společnost částečně chráněná proti svým věřitelům, ale dále může provozovat svoji podnikatelskou činnost.
Nicméně dne 23.9. 2021 se situace změnila a usnesením Městského soudu v Praze byl vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu měli spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 23. 11. 2021 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C8279A750B543FADE05333F21FAC264F) a k pozdním podáním se nepřihlíží. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.