Společnost


PLATFORM ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57091Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 28 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2022, před 3 lety

Milan Růně

Znění stížnosti

Dobrý den,
15.5.2019 jsem podepsal dohodu o zastupování o dodávkách energií s Platform energy s.r.o. Chci ukonči tuto smlouvu. Telefonem se nelze dovolat, na email nikdo neodpovídá. Poslal jsem doporučený dopis o ukončení smlouvy, který se mi vrátil zpět. Co mám dělat?


Produkt

Chci zrušit smlouvu: Dohoda o zastupování dodávek energií.


Požadované řešení

Chci aby se společnost Platform enegy s.r.o. se mnou spojila, abychom vzřešili ukončení smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2022 13:32, před 3 lety

Společnost PLATFORM ENERGY s.r.o. je zprostředkovatelem, který za spotřebitele uzavírá smlouvu s dodavatelem (na základě jejich aukce).

Dle novely energetického zákona, účinné od 1.1.2022 může spotřebitel vypovědět smlouvu o zprostředkování bez výpovědní doby a bez jakýchkoliv sankcí ze strany zprostředkovatele (§ 11n odst. 1), navíc zprostředkovatelská smlouva automaticky zaniká po uplynutí 12 měsíců od jejího uzavření. Dle vyjádření Energetického regulačního úřadu ze dne 9.1.2022 se výše uvedená ustanovení mohou uplatnit i zpětně, tedy i na smlouvy, které byly uzavřeny před účinností novely.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Další informace je možné získat taktéž na naší telefonické poradně na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 11:40, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.