Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Dobrý den,zakoupil sem tv stím že po nějaké době se při vypnutém stavu ze zadní strany ozývá nepříjemné tikaní a dost to ruší. Přímo LG servis unzal vadu a že to mám dále řešit s prodejcem odeslal sem zadal že chci vyřídit dobropisem a oni mi poslali zpět opravenou TV.Jenže tv má stále ten samý problém odeslal sem tedy znovu.A reklamaci zamítli stím že se uvedená vada v servisním středisku neprojevila a v dalšim dokumentu od firmy interservis liberec s.r.o hned první věta zní: Jev se projevuje v prostorech s nízkým rušivým hlukem např. odpočinková místost nebo ložnice. Dále pokračuje:tento model není vybaven síťovým vypínačem,doporučené řešení odpojení od elektrické sítě v době nečinosti. Tak nechápu jev se projevuje ale zároveň se neprojevuje,mám video kde je tv vypnutá a je to slyšet u žádných jiných spotřebiču zvuk neslyším(pc,adapter,aromadifuzer...) ktere sou v zásuvce den i noc.
Já sem tv zakoupil do bytu a rád bych jí používal jako normalní člověk žádná jiná mi tohle nedělala a ani ten stejný model u známeho to nedělá.
TV LG 50NANO75P
vrácené peníze nebo novou tv
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den.
Mrzí mě, že máte s uplatněním reklamace u nás špatnou zkušenost. Ráda pro Vás vše prověřím. Můžete nám zde prosím doplnit číslo konkrétní reklamace čí objednávky?
Děkuji.
S pozdravem, Veronika, Alza.cz
Momentálně se jedna o reklamaci ASRE22353415 ale již při první reklamaci AE servis z Libně na který ste me odkázali přímo vy (alza) konstatoval vadu, ale nesehnali díl, a již u první reklamace sem žádal dobropis tedy si myslim že do 30 dnů tu reklamaci měli buď zamítnout nebo vyřešit jak sem zadával.
Bylo zasláno i video ovšem zřejmě nedostačující kvality je třeba se soustředit na tikajici zvuk dřív uznán jako vadu a nyní brán jako provozní vlastnost.
Ačkoliv lg shop mi na toto video napsal že toto normální není že tikajici zvuk tam bytí nemá.(a všechny tyto dokumenty sem alze poskytl a můžu poskytnou)
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se ke konkrétní reklamaci mohla vyjádřit.
Dobrý den,
se zákazníkem jsme se dnes telefonicky spojili a oznámili mu, že mu bude umožněno odstoupení od kupní smlouvy. S pánem jsme domluveni, že po vrácení produktu mu bude vystaven dobropis pro vrácení platby. V takovém případě tuto stížnost bereme za uzavřenou.
Děkuji za pochopení, Veronika, Alza.cz
Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby po provedení výše uvedeného řešení měl možnost toto potvrdit a stížnost případně uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: dTestu velice děkuji